Firma specjalizująca się  w produkcji serów. 

W ich ofercie znajdują się sery kremowe topione, twarogowe, żółte, pleśniowe, sery do przygotowania na gorąco oraz sałatkowe i na grilla.

Produkty cechuje niepowtarzalny smak i najwyższa jakość.

Wyzwanie

Planując kampanię reklamową dla Loterii prowadzonej przez Hochland, chcieliśmy jak najlepiej  zoptymalizować alokację budżetu pomiędzy poszczególne kanały digitalowe.

Co finalnie przełożyć się miało na zwiększenie efektywności kanałów digital w konwersji na rejestracje konsumentów w loterii.

Rozwiązanie

Wykorzystaliśmy analizę ścieżek konwersji, aby lepiej poznać rolę kanałów i częstotliwość pojawiania się ich na ścieżce do rejestracji kodu w loterii.

Spostrzeżenia uzyskane w pierwszej Analizie ścieżek konwersji wdrożyliśmy w kolejnej kampanii loteryjnej prowadzonej dla tego Klienta.

Wyniki i korzyści

W wyniku czego z budżetem kampanijnym  wyższym o 29% uzyskaliśmy w trwającej Loterii o 352% więcej zgłoszonych kodów z kanałów digital.

Zapewniając jednocześnie obniżenie kosztu pozyskania konwersji (wysłanego formularza rejestracyjnego) o 71%.