L’Oréal to światowy lider w dziedzinie piękna obecny w 150 krajach na pięciu kontynentach. Misją grupy jest dostarczanie najlepszych innowacji kosmetycznych kobietom i mężczyznom na całym świecie z poszanowaniem ich różnorodności.

  • 1. miejsce wśród marek kosmetycznych
  • 86 000 pracowników
  • 150 rynków
  • 3. największy reklamodawca
  • 36 marek
  • 26,9 mld sprzedaży

Wyzwanie

Zwiększenie świadomości produktu L’Oreal Paris True Match i wzmocnienie wizerunku True Match jako podkładu, który pasuje do 98% odcieni skóry polskich kobiet.

Rozwiązanie

Wykorzystaliśmy moc Proximity Targeting D&V360. aby dotrzeć do użytkowników, którzy byli w pobliżu drogerii Superpharm. Zastosowaliśmy też dynamiczną kreację ze Studio, która pokazała im najbliższą lokalizację apteki.

Wyniki i korzyści

14x wyższy CTR niż standardowe banery

6X niższy CPC

85% Wskaźnik widoczności

47% wzrost sprzedaży YoY w sieci detalicznej