Head of SEO

W branży SEM/SEO od 2007 roku. 

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał podczas pracy dla takich Klientów jak: Medicover, Getin Bank, Vichy,
La Roche-Posay, Garnier, L’Oréal Paris, Maybelline, Atlas, Intermarche, UPC, AXA, PKP Intercity, az.pl, Suzuki, Norauto.

Posiada wiedzę i umiejętności, których potwierdzeniem jest m.in. certyfikat Search Engine Strategies Advanced z American Search Engine Academy, a także Tampa USA. Pasjonat i ekspert. Uczestnik ponad 30 międzynarodowych szkoleń z zakresu SEO. Wiedza na nich zdobyta służy mu podczas implementacji na gruncie polskim najbardziej efektywnych działań, podnoszących jakość usług SEO na całym świecie. Jako ekspert monitoruje poczynania największych autorytetów w branży i stara się przystosowywać je do realiów polskiego rynku. Oprócz stale uzupełnianej wiedzy prowadzi bloga http://dariuszjurek.pl/blog/, gdzie regularnie opowiada o nowościach w branży.

Z SalesTube związany od 2016 roku, gdzie odpowiada za pracę zespołu SEO, specjalizującego się w prowadzeniu działań związanych z pozycjonowaniem stron www. Koordynuje każdy najmniejszy szczegół, związany zarówno z technicznym, jak i merytorycznym elementem strony Klienta.