Head of Marketing Platforms

Z branżą internetową związany od 2009 roku. Doświadczenie zdobywał podczas pracy z takimi klientami jak: Answear, Grupa Wirtualna Polska, Grupa OLX, 4Finance, Ferrero, Phillips, Intel, Nestle, General Motors, Polkomtel, Orange, Mondelez, TVN, Grupa Aviva, Decathlon, Disney, mBank czy Warner Music. Karierę zaczynał będąc specjalistą do spraw wdrażania produktów reklamowych w sieci reklamowej. Następnie w Google w zespole DoubleClick, gdzie pracował dla największych klientów na rynku CEE. Profesjonalista i zwolennik innowacyjnych rozwiązań. Certyfikowany trener Google Marketing Platform (Display & Video 360), członek grupy roboczej Programmatic w IAB. Doświadczony trener Programmatic Buying – w ciągu kilku lat przeprowadził kilkadziesiąt szkoleń z tego zakresu na różnych rynkach europejskich. Prelegent na konferencjach branżowych w dziedzinie digital marketingu i programmatic. W salestube odpowiedzialny za pracę zespołu Marketing Platforms, specjalizującego się w sprzedaży i obsłudze technologii Google Marketing Platform, konsultingu digitalowym oraz organizacji szkoleń zewnętrznych w ramach: szkolenia.groupone.pl. W 2019 Google poprosił salestube o odświeżenie dodatkowych 5 certyfikatów produktowych Google Marketing Platform, ale Jacek nie przepada za jednocyfrowymi wynikami, więc namówił nas wszystkich i zdaliśmy ich 270. Okazuje się, że nikt w regionie EMEA od tamtej pory nie powtórzył tego wyniku.