Head of Biddable Media

Z branżą mediową związana od 2011 roku. W swojej karierze współpracowała z największymi reklamodawcami, m.in.: LOT, TUI, L’Oréal, Netia czy Tchibo. Przygodę mediową rozpoczęła pracując w agencji PR. W Group One od 2012 roku, od początku w dziale SEM. Certyfikowany specjalista z zakresu produktów reklamowych Google i trener programu Google AdWords Certified Trainer. Jako jedna z czterech osób w Polsce współtworzyła polską edycję programu Internetowe Rewolucje Google (szkolenia online) w czasie, którego przeszkolono z wiedzy marketingowej ponad 132k osób. Przeprowadziła szereg szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych z zakresu swojej specjalizacji w tym również serię wykładów w ramach studiów podyplomowych dla studentów Uczelni Łazarskiego. Od 2016 roku w roli Head of SEM w salestube. Dba o rozwój kompetencji jednego z największych działów SEM na polskim rynku, a także o automatyzację codziennych procesów, skalowalność wiedzy w zespole i współtworzenie strategii SEM dla klientów Group One. Absolwentka programu Leadership Academy realizowanego w Polsce przy współpracy z Center for Leadership.