Porównywarki cenowe (Ceneo, Skąpiec, inne)

Umożliwiają dotarcie do użytkowników na jednym z ostatnich etapów ścieżki podejmowania decyzji. Większość porównywarek bazuje na systemie aukcyjnym, a account manager jest odpowiedzialny za bidowanie oraz optymalizację stawek. Kanał ten będzie źródłem dużego i efektywnego kosztowo ruchu, który następnie może być domykany przez remarketing czy działania w wyszukiwarce.

Duże portfolio wydawców

Przygotowując plan obecności korzystamy z zasobów naszej sieci afiliacyjnej. Wśród wydawców mamy m.in.:

  • Programy lojalnościowe, w których użytkownik podejmuje decyzje zakupu danego produktu w sklepie/serwisie, aby zbierać punkty do wykorzystania na inne zakupy.
  • Serwisy agregujące. Promocje i rabaty odwiedzają smartshoppersi, czyli użytkownicy o ściśle sprecyzowanych intencjach zakupowych, którzy poszukują najlepszej na rynku oferty i “polują” na promocje.
  • Portale cashbackowe, gdzie użytkownik za każdy zrealizowany zakup otrzymuje gotówkę. Jest to dobry kanał do pozyskiwania nowych klientów, uatrakcyjnienia oferty oraz zwiększenia przewagi konkurencyjnej.
  • Porównywarki ofert i usług służą do pozyskiwania klientów szukających konkretnych produktów. Klienci mają też okazję do wystawiania i czytania ocen, co buduje zaufanie do marki.