Co nas wyróżnia

  • Szeroki wybór platform technologicznych. Pracujemy w DV360, AdForm, The Trade Desk. Stawiamy na atrybucję wielokanałową.
  • Doświadczenie Pokrywamy kompetencje w obszarze performance (CPS, CPL, sprzedaż) na 12 rynkach CEE.
  • Wyznaczanie trendów Jako pierwsi w Polsce przeprowadziliśmy kampanię w modelu Programmatic Guaranteed i zaczęliśmy kupować media z użyciem 1st i 3rd party.
  • Kompetencje Mamy w zespole aż 4 certyfikowanych trenerów Google Individual Platforms.

Opinia eksperta

„Wiele osób może mieć Ferrari – problem w tym, że nie wszyscy potrafią nim jeździć. Nasz zespół buduje przewagę rynkową nie tylko dostępem do takich narzędzi jak Dispay & Video 360 czy Trade Desk, ale też umiejętnym ich wykorzystaniem. Bazując na jakościowych danych i wielu formatach (video, native, data-driven, audio, DOOH) docieramy do właściwych odbiorców w odpowiednim momencie z relewantnym przekazem.”

Michał Kukuła, Programmatic Buying Manager

Klienci