Marketing treści

Skorzystaj z wiedzy doświadczonych specjalistów i rozwiń swój biznes dzięki naszym kompleksowym usługom. Skontaktuj się z nami aby omówić szczegóły współpracy.

Co to jest content marketing?

Content Marketing to sztuka dostarczania treści klientom w sposób, który wzbudzi w nich przekonanie o unikatowości danego produktu. Marketing treści ma również za zadanie budowanie wizerunku danego klienta jako autorytetu w swojej dziedzinie. Poprzez tworzenie treści, w których przedstawiamy klientów jako niepodważalne wzory godne naśladowania w branży, wychodzimy do potencjalnych klientów z informacją, że warto zaufać danej firmie, kupując jej produkty.

Jakie korzyści oferuje content marketing?

Wzrost zaufania klienta do marki, promowanie konkretnych produktów, budowanie zaangażowania użytkowników, pozwala na nawiązanie pozytywnych relacji z odbiorcami, zwiększenie ruchu na stronie, większa widoczność witryny w Google.

Formy content marketingu w sieci

Artykuły sponsorowane, wideo, poradniki, wpisy blogowe, e-booki, infografiki, recenzje, raporty.

Jakie treści realizujemy w ramach content marketingu?

Głównymi rodzajami treści, którymi zajmujemy się w zakresie tworzenia content marketingu, są: opisy produktów – sprawdzimy, czy opisy Twoich produktów są unikalne, a użytkownicy mogą znaleźć w nich wszystkie kluczowe informacje na temat jego funkcjonalności, opisy ofertowe i sprzedażowe – sprawdzimy, czy teksty zawierają odpowiednie frazy główne, które pomogą zwiększyć widoczność tekstów w organicznych wynikach wyszukiwania, czy tworzone są językiem korzyści, mając na uwadzę potrzeby i wymagania twoich klientów, blog firmowy – sprawdzona metoda edukowania twoich klientów, przygotowanie wartościowych artykułów na bloga wpływa na lepsze postrzeganie marki. Każdy tekst jest przez nas przygotowywany na podstawie analizy słów kluczowych, czyli potrzeb, którymi kierują się użytkownicy w zapytaniach do wyszukiwarki Google. Jest to również idealny sposób, by zwiększyć widoczność naszej strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania.

Co nie jest content marketingiem?

Wśród dużej liczby artykułów i materiałów, będących istotnym elementem wielu strategii content marketingowych, należy zwrócić również uwagę na działania niebędące jego częścią. Do jego kluczowych elementów nie możemy zaliczyć kampanii takich jak: product placement, reklama telewizyjna dotycząca produktu czy kampania reklamowa bez znaczącej wartości dla odbiorcy.

Porozmawiajmy

o nowym projekcie

Porozmawiajmy

Katarzyna Jakubów-Tyka