To narzędzie oparte o infrastrukturę Google Cloud, w której analizowane i połączone z wydarzeniami na stronie reklamodawcy są informacje na poziomie wyświetlenia w GMP, YouTube i Google Display Network. Wykorzystane dane są zagregowane, dzięki czemu chroniona jest prywatność użytkowników.
Jak konkretnie możemy pomóc:
Sprawdzimy, czy kampanie marketingowe generują inkrementalnych użytkowników i sprzedaż.
Pokażemy, jak wyglądają ścieżki zakupowe Twoich aktualnych i potencjalnych klientów.
Powiemy Ci, jaki zasięg mają wszystkie działania reklamowe.
Policzymy, ile razy musisz wyświetlić reklamę, aby przekonać użytkownika do kupna.
Oszacujemy, po którym wyświetleniu reklama traci efektywność.
Zmaksymalizujemy przychód z Twoich kampanii reklamowych.
Google Cloud To narzędzie oparte o infrastrukturę Google Cloud
Zagregowane Dane Wykorzystuje zagregowane dane, dzięki temu chroniona jest prywatność użytkowników
Analiza Danych Analizuje dane na poziomie wyświetlenia w GMP, YouTube i Google Display Network oraz łączy je z wydarzeniami na stronie reklamodawcy
Modele Atrybucji Pozwala budować modele atrybucji opartych, np. tylko o widoczne wyświetlenia reklam, badanie inkrementalności czy analizę ścieżek konwersji.
Hej, Zmieńmy razem świat e‑commerce
Zawsze chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.