Dlaczego GA360 jest ważny w Twojej organizacji?

Dzięki GA360 zrozumiesz swoich klientów i sprawdzisz jak angażują się w Twoje treści. Dowiesz się co działa, a co nie. Narzędzie pozwala na tworzenie spersonalizowanych analiz, może być połączone z innymi produktami. Umożliwia przede wszystkim dostęp do niepróbkowanych raportów.

Co dostajesz w ofercie?

  • Dostęp do platformy dla nieograniczonej liczby członków zespołu na wybranych poziomach
  • Dostęp do newslettera, w którym przedstawiane są nowości związane z GMP
  • Wsparcie front-end w wymiarze zgodnym z SLA Google
  • Pomoc przy aktywacji konta

Dodatkowe usługi

  • Audyt obecnych kont UA/GA4 i rekomendacje dotyczące ich dalszego wykorzystania w oparciu o potrzeby biznesowe i marketingowe klienta, wdrożenie GA4 – migracja z UA do GA4
  • Wdrożenie consent mode, server-side tagging, Data layers, integracja i aktywizacja danych, analiza CLV, budowa modeli ekonometrycznych, wdrożenie enhanced ecommerce, ocena efektywności ruchu na stronie poprzez scoring, analiza consumer journey, dashboarding, raportowanie oraz wiele innych
  • Warsztaty z GA, analityki web & app i wiele innych, dedykowane konkretnym potrzebom klienta