Google Analytics 360

Najpopularniejsze narzędzie do analizy stron www w jeszcze bardziej rozbudowanej wersji. Dzięki wersji 360 możesz pracować na nie próbkowanych danych- i to o wiele szybciej aktualizowanych niż w standardowym Google Analytics. Funkcja Roll-up pozwoli deduplikować użytkowników między Twoimi serwisami www, a połączenie z BigQuery czy Salesforce pozwoli Ci połączyć wiele danych do pełnej wiedzy o Twoich użytkownikach i ruchu na Twoich stronach. Wszystkie dane o użytkownikach możesz użyć później do zakupu powierzchni w Display & Video 360.

Search Ads 360

Dzięki temu narzędziu wprowadzisz swoje działania Google Ads (ale też Bing czy Yahoo!) na jeszcze wyższy poziom. Dzięki zaawansowanym systemom machine learning i udoskonalonymi strategiami bidowania wyniki mogą wyraźnie lepsze. Znajdziesz tu jeszcze bardziej zaawansowany moduł raportowania, strategie ustalania stawek, których nie zobaczysz w Google Ads czy dostęp do zaawansowanych kampanii asortymentowych.

Display & Video 360

Największa platforma do zakupu powierzchni programmatic na świecie. W jednym miejscu kupisz powierzchnie Youtube, Gmail, kilku milionów stron www, aplikacji, czy platform VOD. Dzięki zaawansowanym algorytmom zoptymalizujesz swoje kampanie i wzbogacisz je dzięki wielu darmowym danym. Dzięki temu możesz tu zrealizować zarówno cele wizerunkowe jak i efektywnościowe. Cały zakup mediów online w jednym miejscu z tą samą metodologią i danymi.

Campaign Manager

Precyzyjna segmentacja użytkowników czy kompleksowe mierzenie i analizowanie ścieżek konwersji to tylko część możliwości jakie oferuje Campaign Manager. System umożliwia efektywne targetowanie oraz dostarcza wielu przydatnych elementów, które upraszczają i przyspieszają implementacje i optymalizację kampanii. Sprawdź, jaką moc niesie Adserver oraz zaawansowane narzędzie analityczne w jednym.

Optimize 360

Z łatwością uruchamiaj zaawansowane testy na swojej stronie i spraw, by była bardziej użyteczna dla klientów i Twojej firmy. Wykorzystaj integrację z GA 360 i twórz segmenty odbiorców, których użyjesz do zaawansowanej personalizacji komunikatów w witrynie oraz w ramach działań marketingowych Google Ads oraz Display & Video 360.

Surveys 360

Surveys 360 to szybki i skuteczny sposób na uzyskanie cennych informacji o tym, czego potrzebują Twoi odbiorcy. Zbierz dane potrzebne do podejmowania mądrzejszych i szybszych decyzji biznesowych – w ułamku czasu, jaki zajmuje tradycyjne badanie rynku.

Tag Manager 360

Zarządzaj wszystkimi tagami bez konieczności edytowania kodu strony internetowej. Zyskaj nielimitowaną przestrzeń roboczą do prowadzenia równoległych projektów implementacji tagów oraz profesjonalny support w Twojej codziennej pracy z TagManager 360.

Studio

Studio jest narzędziem przeznaczonym do tworzenia zaawansowanych realizacji rich mediowych i dynamicznych. Angażuj użytkowników z wykorzystaniem interaktywnych kreacji w wielu formatach. Generuj jednocześnie rozbudowane raporty, które dadzą Ci jasny obraz interakcji odbiorców z reklamą.

Data Studio

Jeśli prowadzisz działania reklamowe w wielu kanałach i chcesz mieć dostęp do ich aktualnych statystyk, wypróbuj Data Studio. Dzięki temu narzędziu dane analityczne z różnych źródeł możesz przedstawić w jednym raporcie. To łatwe i efektywne rozwiązanie!