Bot Hunter, Fraud Detector

Zestaw narzędzi do wyszukiwania źródeł ruchu robotycznego. Narzędzia wykorzystują algorytm  reCAPTCHA v3 oraz statystyki z Google Analytics.

Best Price Hunter

Pobiera informację o cenie produktu relatywnie do konkurencji (z Ceneo, dzięki feedowi produktowemu) i dodaje ją do kampanii w Google Ads, dzięki czemu możesz lepiej inwestować w najbardziej opłacalne produkty.

Live Tracking

System zarządza ruchem afiliacyjnym kierującym na Twoją stronę oraz monitoruje aktualne statusy sprzedaży produktów (np. udzielonych pożyczek). Dzięki niemu masz dostęp do najbardziej aktualnych statystyk, a partnerzy afiliacyjni dzięki statystykom dziennym mają możliwość optymalizacji parametrów kampanii w trakcie jej trwania.

Conversion Alerter

Alertuje nas o nieoczekiwanie niewielkiej lub znacząco dużej liczby konwersji zgromadzonych poprzedniego dnia w Campaign Managerze. Dzięki temu jesteśmy w stanie reagować na problemy z kampanią (techniczne oraz performance’owe) od razu, gdy tylko w CM pojawią się dane.

OneVideo

Narzędzie pozwala na obliczenie łącznego zasięg kampanii wideo w telewizji i w Internecie przy danym budżecie, optymalny podział zadanego budżetu lub minimalny budżet generujący podany zasięg.

Optimal Capping

Dedykowane e‑commerce’om narzędzie do ustalania cappingu kampanii programmatic maksymalizującego korzyść Klienta. Narzędzie uwzględnia biznesową korzyść jak i częstość dokonywanych zakupów przez konsumentów.

TV Boost Analyser

Zadaniem narzędzia jest wyznaczenie kluczowych cech spotów telewizyjnych (długość, daypart, miejsce w bloku reklamowym, kanał), które najlepiej od razu przekładają się na ruch i sprzedaż w sklepie internetowym. Pozwala optymalizować mediaplany telewizyjne pod kątem sprzedaży.