Keyword research

Skorzystaj z wiedzy doświadczonych specjalistów i rozwiń swój biznes dzięki naszym kompleksowym usługom. Skontaktuj się z nami aby omówić szczegóły współpracy.

Czym jest keyword research?

Zastanawiasz się, jakich zwrotów musisz używać, aby trafić ze swoją ofertą do szerokiego grona Klientów? Po jakich wyrażeniach użytkownicy trafiają na Twój serwis w przeglądarce? Na jakie frazy możesz się wyświetlać w wynikach wyszukiwania, a jeszcze tego nie robisz? Keyword research to istotny element w kreowaniu kampanii Twojej firmy w sieci. Znalezienie odpowiednich słów kluczowych i poprawne ich wstawienie w treść Twojej strony internetowej jest istotnym elementem działania realizowanej strategii SEO.

Dlaczego keyword research jest potrzebny?

Keyword research jest bardzo ważnym elementem podczas budowania strony internetowej. Dzięki niemu dowiesz się, jakie frazy są istotne dla twojego biznesu. Będziesz mógł wziąć je pod uwagę, planując architekturę drzewa kategorii, a także działania z zakresu content marketingu: wpisy blogowe, a także wszystkie inne treści publikowane na Twoim serwisie. Keyword research pomoże uniknąć kanibalizacji w obrębie jednej strony internetowej i pozyskiwać jak największą ilość fraz, na które może być widoczna Twoja witryna w organicznych wynikach wyszukiwania.

Jak przeprowadzamy keyword research?

Aby przeprowadzić keyword research, trzeba zrobić gruntowne badanie konkurencji, a także stron powiązanych z dziedziną działalności klienta. Pomoże nam to dobrać najczęściej wyszukiwane przez użytkowników frazy, co zwiększy nam prawdopodobieństwo, że trafią oni na stronę naszego klienta. Podczas badania fraz kluczowych nieocenione są zawsze narzędzia: Senuto, Semrush, Ahrefs, Keyword Planner.

Jak wykorzystać dobrane słowa kluczowe?

Po wykonanej pracy, naszym Klientom rekomendujemy odpowiednie umiejscowienie wybranych słów kluczowych w strukturze strony. Ich poprawna lokalizacja w witrynie oraz użycie ich jako: tytułów, opisów czy podtytułów (H1,H2), wykorzystanie w drzewie kategorii wpłynie z korzyścią na prowadzone działań SEO. Tylko w takim przypadku zrealizowany keyword research będzie pozytywnie spełniać swoją funkcję.

Porozmawiajmy

o nowym projekcie

Porozmawiajmy

Katarzyna Jakubów-Tyka